Wszystkie Gangi

Zobacz wszystkie Gangi:

 

 

Szukaj

Wyszukiwarka

Jeżeli szukasz piosenki, a nie znasz tytułu, to może chociaż pamiętasz kawałek tekstu? Wpisz go w naszej wyszukiwarce powyżej! ⬆️

Uwaga!
Jeśli na tym blogu nic nowego nie ma od dłuższego czasu, to znaczy, że czekamy na nowy Gang 🙂

Materiały są wciąż dostępne ;)

Witajcie, kochani!

Zbiór materiałów dla akcji "Szkolne Przygody Swojaków" przepadł wraz z usunięciem witryny, ale nadal pozostał na naszym Chomiku.

https://gangslodziakowpiosenki.blogspot.com/p/szkolne-przygody-gangu-swojakow-materiay.html
Mamy nadzieję, że bardzo pomogliśmy.

Za kulisami piosenek!

Kto jest autorem piosenek? Kto tańczył w piosenkach 2019? Te informacje znajdziesz tylko u nas - kliknij tu i się dowiedz więcej!

28 sierpnia 2018

Chodź poznaj Gang Słodziaków

Ref. Chodź! Chodź! (Hej!)
Poznaj Gang Słodziaków, (Łuuuu!)
Małych leśnych rozrabiaków
Rozrabiaków.
I odkryj z nami lasu czar, czar
Chodź! Chodź! (Hej!)
Poznaj Gang Słodziaków
Małych leśnych rozrabiaków (O-oł!)
I odkryj z nami lasu czar, czar

1. Nazywam się Zofia (Ooo, Zosia...!) 
i jestem sową (Ha ha!)
Roztropnie kręcę swą mądrą głową (Mmm...)
Siedzę na drzewie i mówię mało (Tak!)
Za to wiem wszystko, co dziś się stało (Wow!)

A ten urwisek (Któż to jest?) 
to ja - Lucek Lisek (Miło cię poznać)
Ogon mi zwiewa, a więc go gonię
Ach, nie tak szybko, Panie Ogonie! (Ha ha ha!)

Ref. Chodź! Chodź,
Poznaj Gang Słodziaków (Ho ho!)
Małych leśnych rozrabiaków
I odkryj z nami lasu czar, czar (Yea!)
Chodź! Chodź,
Poznaj Gang Słodziaków
Małych leśnych rozrabiaków
I odkryj z nami lasu czar, czar

2. Bóbr Borys kochani nisko się kłania (Łaaaa!)
Wodą ociekam to od pływania (Ha ha ha ha...)
Mosty buduję, więc zęby mam ostre,
Zostanę pilotem, kiedy dorosnę.
Kic! Kic! Tu Zuzia - jestem zajączkiem.
Każdemu podam pomocną rączkę!
(Mam nadzieję...!)
Przytulę sowę (ooo)
Pocieszę liska, i szybko zmykam 
do legowiska, do legowiska

Ref. Chodź! Chodź,
Poznaj Gang Słodziaków
Małych leśnych rozrabiaków
I odkryj z nami lasu czar, czar
Chodź! Chodź,
Poznaj Gang Słodziaków
Małych leśnych rozrabiaków
I odkryj z nami lasu czar, czar

3. Ja za to jestem Jerzyk Jeż. (No jeż...)
Bardzo spokojny ze mnie zwierz. (Ho ho ho...!)
Na grzbiecie niosę krągłe jabłuszko,
ale wciąż marzę by... było... gruszką! (mmm)
Czołem dzieciaki, na imię mi Rysio (Hej ho!)
Niech was nie zwiedzie mój słodki pysio (Hahahaha)
Chciałem być orłem, sokołem (rrrr), misiem (grrrr)
Lecz koniec końców fajnie być rysiem (ho ho ho)

Ref. Chodź! Chodź (rrrr)
Poznaj Gang Słodziaków (łuuu)
Małych leśnych rozrabiaków (O tak!)
I odkryj z nami lasu czar, czar (łuuuuu)
Chodź! Chodź (Ha ha!)
Poznaj Gang Słodziaków (Hu hu)
Małych leśnych rozrabiaków
I odkryj z nami lasu czar, czar

Ha, ha, wszyscy razem: Hu hu!
(Ha ha ha ha)
Hu hu!

  • Na początku piosenki drugi Bóbr Borys wyskakuje z rogu i krzyczy "Rozrabiaków!". Tak samo jest z Rysiem (kiedy refren jest śpiewany ostatni raz), który krzyczy "O tak!".
 
  • Zając Zuzia, kiedy śpiewa swoją zwrotkę, nie widać jej legowiska. Po przytuleniu lisa Lucka wskakuje do niego, które się pojawia znikąd. Jest to możliwe ponowne wykorzystanie tła z powodu cięć budżetowych.
  • Jeż Jerzyk w zwrotce Zająca Zuzi zaraz po wersie "(...) pomocną rączkę" mówi głosem Sowy Zosi "Mam nadzieję...". Wideo na dowód znajduje się poniżej (włącz dźwięk!).

  • Lis Lucek w zwrotce Rysia Rysia mówi "Hej ho!" głosem Jerzyka, a tuż potem "grrrr!" głosem Bobra Borysa.
Wypatrzyłeś kolejny błąd w piosence? Daj nam znać na piosenkiganguslodziakow@gmail.com. Być może wkrótce go dodamy.

  • Piosenka jest czwartym najpopularniejszym filmem na kanale Biedronki, mając ponad 19 mln. wyświetleń.
  • Ta piosenka oznacza pierwszy raz, kiedy Pigeon Studio robiło animacje dla Biedronki.
  • To jest jedyna piosenka Słodziaków z obu edycji, która jest śpiewana przez dorosłych wokalistów.




Remix piosenki (DJ WiT_kowski)

 
Wersja 2x (REUPLOAD + jakość HD)


Wersja 4x (REUPLOAD + jakość HD)

Wersja czytana przez Tłumacz Google (Lisiasty Official, reupload)




Wersja bez logo Biedronki na końcu przesłana przez Daniela Barroca

==== WERSJA PORTUGALSKA ====

Wersja w języku portugalskim (Pingo Doce)



TEKST ORYGINALNY

TŁUMACZENIE

(Wooohohohoho... ha ha ha...)
Ref. Hei, Hei! O Bando do Bosque (aha!)
Vai dar muito que falar (Oyea!)
Anda, vem daí brincar, vem, vem!
Hei, Hei! Com os teus amigos
Aventuras vais viver (Ha ha ha!)
Vem saltar e correr, vem, vem!

1. Chamo-me Carlota (haha!), sou uma coruja (Aha!)
A minha cabeça não para de rodar (mmm)
Fico sentada a observar (aaa)
Em cima da árvore, eu sei tudo o que se está a passar (He he he!)
Sou a Raposa Rita (rrr rrr) e não paro de rodar e rodar (He hey!)
A minha cauda parece ter vida
Mas ainda a vou conseguir apanhar

Ref. Hei, Hei! O Bando do Bosque (woohoo!)
Vai dar muito que falar (Yeee...!)
Anda, vem daí brincar, vem, vem!
Hei, Hei! Com os teus amigos
Aventuras vais viver
Vem saltar e correr, vem, vem!

2. Sou o castor Carlos
E nado muito bem (Woo...?)
Tenho dentes fortes e afiados
(Wooo...!) Roo árvores como ninguém
Mas o meu sonho (rrr rrr) é ser piloto também
Hop! Hop! Eu sou a Lebre Leonor
Ajudo todos com carinho e com amor
A coruja e a raposa (ooo mwah) vou abraçar (Óóó)
E adoro saltar (he hey!) e festejar...(Ihaaa!) festejar!

Ref. Hei, Hei! O Bando do Bosque (woo hoo!)
Vai dar muito que falar (ha ha ha!)
Anda, vem daí brincar, vem, vem! (Yeheei!)
Hei, Hei! Com os teus amigos (Ua ua!)
Aventuras vais viver
Vem saltar e correr, vem, vem!

3. Eu sou o ouriço Oscar, olá! (Uhuhuhu!)
Sou muito calmo e podes notar (Rrrr!)
Com uma maçã nas costas eu vivo
Mas uma pêra é tudo o que eu preciso (Oooo!)
Viva miúdos, eu sou o Luís (Ahaa!)
Sou muito esperto (uhuhu!) e muito feliz (Ha ha ha ha!)
Queria ser um urso, uma águia (ooo!) ou um falcão (aha!)
Mas afinal eu sou (ha ha!) um Lince bonitão (mmm!)

Ref. Hei, Hei! (Heheeee!) O Bando do Bosque
Vai dar muito que falar (Yeaaa!)
Anda, vem daí brincar, vem, vem!
Hei, Hei! Com os teus amigos
Aventuras vais viver (Woohoo!)
Vem saltar e correr, vem, vem!

(Ha ha ha ha ha ha... ha ha ha ha...)
Hu hu!
Hu hu!
(Wooohohohoho... ha ha ha...)
Ref. Hej, hej! Gang Słodziaków (aha!)
Da wiele do powiedzenia (Oyea!)
Chodź się pobawić, chodź chodź!
Hej, hej! Z twoimi przyjaciółmi
Przeżyjesz przygody (Ha ha ha!)
Chodź poskakać i pobiegać, chodź chodź!

1. Nazywam się Carlota (haha!), jestem sową (Aha!)
Moja głowa nie przestaje się kręcić (mmm)
Siedzę i patrzę (aaa)
Wiem wszystko na drzewie, co się dzieje (He he he!)
Jestem Lisica Rita (rrr rrr) i nie przestaję się kręcić (He hey!)
Mój ogon wydaje się żyć
Ale wciąż mogę go złapać

Ref. Hej, hej! Gang Słodziaków (woohoo!)
Da wiele do powiedzenia (Yeee...!)
Chodź się pobawić, chodź chodź!
Hej, hej! Z twoimi przyjaciółmi
Przeżyjesz przygody
Chodź poskakać i pobiegać, chodź chodź!

2. Jestem bóbr Carlos
I pływam bardzo dobrze (Woo...?)
Mam mocne i ostre zęby
(Wooo...!) Obgryzam drzewa jak nikt inny 
Ale moim marzeniem (rrr rrr) jest zostać pilotem
Hop! Hop! Jestem Zając Leonor
Wszystkim pomagam z troską i miłością
Sowę i liska (ooo mwah) przytulę (Óóó)
Kocham skakać (he hey!) i imprezować...(Ihaaa!) imprezować!

Ref. Hej, hej! Gang Słodziaków (woo hoo!)
Da wiele do powiedzenia (ha ha ha!)
Chodź się pobawić, chodź chodź! (Yeheei!)
Hej, hej! Z twoimi przyjaciółmi (Ua ua!)
Przeżyjesz przygody
Chodź poskakać i pobiegać, chodź chodź!

3. Jestem Jeż Oscar, cześć! (Uhuhuhu!)
Jestem bardzo spokojny i możesz to zanotować (Rrrr!)
Żyję z jabłkiem na grzbiecie
Lecz gruszka to wszystko, czego mi trzeba (Oooo!)
Cześć dzieciaki, jestem Luís (Ahaa!)
Jestem bardzo bystry (uhuhu!) i bardzo szczęśliwy (Ha ha ha ha!)
Chciałbym być misiem, orłem (ooo!) lub sokołem (aha!) 
Ale w końcu jestem (ha ha!) przystojnym rysiem (mmm!)

Ref. Hej, hej! (Heheeee!) Gang Słodziaków
Da wiele do powiedzenia (Yeaaa!)
Chodź się pobawić, chodź chodź!
Hej, hej! Z twoimi przyjaciółmi
Przeżyjesz przygody (Woohoo!)
Chodź poskakać i pobiegać, chodź chodź!

(Ha ha ha ha ha ha... ha ha ha ha...)
Hu hu!
Hu hu!

 


  • Jeż Jeżyk (Oscar) także w zwrotce Zająca Zuzi milczy mimo ruchu ust. W polskiej wersji dla porównania mówi głosem Sowy Zosi "Mam nadzieję...". Wideo poniżej.

  • Lis Lucek (Rita), Bóbr Borys (Carlos) i Sowa Zosia (Carlota) w zwrotce Rysia mają jego własny głos. Zaś Lis Lucek w tej samej zwrotce nie mówi "grrrr!", po prostu się śmieje.
  • Ryś Rysio (Luís) myli kolejność zwierząt w jego zwrotce: w portugalskiej wersji występują następująco: miś, orzeł, sokół. W polskiej wersji dla porównania jest orzeł, sokół, miś.
  • Ryś Rysio (Luís), kiedy jest ostatnie powtarzanie refrenu mówi "Yeaaa!" głosem Bobra Borysa.
  • Dla piosenki stworzono specjalne animacje - szczególnie tą na początku, gdzie napis "Gang Słodziaków" został zastąpiony "Bando do Bosque" pisany czcionką użytą w oryginalnym logo.




________________________________________________________________

PIOSENKI
Chodź, poznaj Gang Słodziaków · Co u Słodziaków? · Zwariowanka · Hopsasanka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze, które są obraźliwe dla innych osób oraz spam w jakiejkolwiek jest usuwany.