Wszystkie Gangi

Zobacz wszystkie Gangi:

 

 

Szukaj

Wyszukiwarka

Jeżeli szukasz piosenki, a nie znasz tytułu, to może chociaż pamiętasz kawałek tekstu? Wpisz go w naszej wyszukiwarce powyżej! ⬆️

Uwaga!
Jeśli na tym blogu nic nowego nie ma od dłuższego czasu, to znaczy, że czekamy na nowy Gang 🙂

Materiały są wciąż dostępne ;)

Witajcie, kochani!

Zbiór materiałów dla akcji "Szkolne Przygody Swojaków" przepadł wraz z usunięciem witryny, ale nadal pozostał na naszym Chomiku.

https://gangslodziakowpiosenki.blogspot.com/p/szkolne-przygody-gangu-swojakow-materiay.html
Mamy nadzieję, że bardzo pomogliśmy.

Za kulisami piosenek!

Kto jest autorem piosenek? Kto tańczył w piosenkach 2019? Te informacje znajdziesz tylko u nas - kliknij tu i się dowiedz więcej!

09 września 2018

Co u Słodziaków



1. Lisek Lucek - mile witam,
Popatrz, moja ruda kita,
Miękkie futro mam!
Przytul blisko mnie do brzuszka,
Wymyślimy wnet psikuska!

Ref. Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.
Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.

2. Ja - Jeż Jerzyk - mam w zwyczaju
Turlać jabłka w leśnym gaju,
Miękki nosek mam!
Zobacz, oczka mam zielone,
Hej, już tuptam w twoją stronę!

Ref. Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.
Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.

3. Sowa Zosia - cześć i hejka,
Jam błękitna bohaterka,
Miękkie piórka mam!
Podrzuć mnie wysoko w górę,
To pofrunę aż na chmurę!

Ref. Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.
Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.

4. Rysiem jestem. Mów mi Rysio.
Dbam o formę, ty też ćwicz to.
Małe cętki mam!
Tu skaczemy, tu biegamy,
Bo energii dużo mamy.

Ref. Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.
Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.

5. Słodziak Borys - bóbr malutki,
Co tam u Was, moje ludki?
Miękki pyszczek mam!
Chodź się bawić, mój kolego,
Poturlajmy się na drzewo.

Ref. Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.
Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.

6. Jestem Słodziak - Zając Zuzia.
Wciąż uśmiecha mi się buzia.
Miękkie uszka mam!
Pokicajmy sobie razem,
To sympatii jest wyrazem.

Ref. Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.
Co u Słodziaków, tysiące wrażeń,
Skoki, przygody, w krainie marzeń.

  • W 00:36, 02:04 i w 02:33 widać zieloną klatkę (wideo poniżej z ujęcia 00:36).

  • To jest najpopularniejsza piosenka z obu edycji Gangu Słodziaków i zarazem najpopularniejszy klip pod względem wyświetleń z kanału SklepyBiedronka. Obecnie ma ponad 61 mln. wyświetleń - to dwa razy więcej niż "Hymn Świeżaków".
  • To jest pierwsza piosenka Gangu Słodziaków śpiewana przez dzieci.
  • Według Studia Pigeon (czyli tych od animacji do piosenek) grafika nie wyszła im jak chcieli, przyznali się nawet o tym na Facebooku. Pomimo tego komentarza zdobyła wielki sukces na YouTube!
  • Ryś Rysio śpiewa tak naprawdę, że ma małe cętki, a nie dzyndzki czy c*cki.



Wersja czytana przez Tłumacz Google (Lisiasty Official, reupload)

________________________________________________________________

PIOSENKI
Chodź, poznaj Gang Słodziaków · Co u Słodziaków? · Zwariowanka · Hopsasanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze, które są obraźliwe dla innych osób oraz spam w jakiejkolwiek jest usuwany.