Wszystkie Gangi

Zobacz wszystkie Gangi:

 

 

Szukaj

Wyszukiwarka

Jeżeli szukasz piosenki, a nie znasz tytułu, to może chociaż pamiętasz kawałek tekstu? Wpisz go w naszej wyszukiwarce powyżej! ⬆️

Uwaga!
Jeśli na tym blogu nic nowego nie ma od dłuższego czasu, to znaczy, że czekamy na nowy Gang 🙂

Materiały są wciąż dostępne ;)

Witajcie, kochani!

Zbiór materiałów dla akcji "Szkolne Przygody Swojaków" przepadł wraz z usunięciem witryny, ale nadal pozostał na naszym Chomiku.

https://gangslodziakowpiosenki.blogspot.com/p/szkolne-przygody-gangu-swojakow-materiay.html
Mamy nadzieję, że bardzo pomogliśmy.

Za kulisami piosenek!

Kto jest autorem piosenek? Kto tańczył w piosenkach 2019? Te informacje znajdziesz tylko u nas - kliknij tu i się dowiedz więcej!

28 września 2018

Zwariowanka


1. Skaczę do góry, je je je
Turlam się w lewo, bu bu bu
Fikam koziołki, i i i
Kicam jak zając, kic kic kic

Ref. Ale jest sposób, li li li
Dziś na dobranoc poczytaj mi
Ale jest sposób, li li li
Usiądź bliziutko i 
Poczytaj mi

2. Psoty mi w głowie, je je je
Zaraz coś zbroję, łe łe łe
Dużo energii, za za za
Co ja poradzę że tyle mam

Ref. Jest jeden sposób, li li li
Dziś na dobranoc poczytaj mi
Jest jeden sposób, li li li
Usiądź bliziutko i
Poczytaj mi

3. Rumoru zrobię, bu bu bum
Zgiełk i harmider, ry ry ryms
Popatrz i zrozum, je je je
Twojego głosu słuchać chcę

Ref. To jest ten sposób, li li li
Dziś na dobranoc poczytaj mi
To jest ten sposób, li li li
Usiądź bliziutko i
Poczytaj mi

Poczytaj mi!

  • Jest to nieoficjalnie pierwsza piosenka Biedronki, zarówno jak i Słodziaków, w której użyto formy karaoke - wyrazy na ekranie pojawiają się tylko tam, gdzie w tekście są sylaby (np. li li li, je je je itd.).
  • Obecnie owa piosenka jest drugim najpopularniejszym filmem z kanału Biedronki, mając obecnie ponad 36 mln. wyświetleń.












Wersja czytana przez Tłumacz Google (Lisiasty Official, reupload)

________________________________________________________________

PIOSENKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze, które są obraźliwe dla innych osób oraz spam w jakiejkolwiek jest usuwany.